Gyakran Ismételt Kérdések
Általános kérdések
Milyen módon lehet kapcsolatba lépni a Sellő Sulival?
Ha itt nem találsz választ kérdésedre, felveheted velünk a kapcsolatot a + 36 30 512 95 00 telefonszámon, vagy az ITT megtalált Kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
Szokásos ügyfélszolgálati óráink: hétfőtől péntekig: 8: 00–17: 00-ig, szombat – vasárnap: zárva.
Mindig arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljunk nektek!
Mi a különbség az Ebihal, az Ebihaladók és a Tengeri Nimfa csoportok között?
Az Ebihal Csoportban a 6-10 évesek tanulhatják meg a különböző alap sellő technikákat és úszásformákat, illetve a monofin használatát. Nagy hangsúlyt fektetünk a vízbiztonság megteremtésére, hogy a kicsik bátran mozogjanak zárt és nyílt vizekben egyaránt.
Az Ebihal Csoportban a 11-16 évesek gyakorolhatják a sellő úszás technikáit, megismerhetik a monofinnel való úszás további lehetőségeit, emelett különböző interaktív víz alatti feladatokat oldanak meg.
A Tengeri Nimfa csoport 18 éves kortól bárki jelentkezhet, aki szeretné belső sellő énjét előhívni. A sellő úszás technikák gyakorlásán át látványos elemeket sajátíthatnak el a jelentkezők, hogy soha se maradjanak el a csodálkozó és vágyakozó emberi tekintetek.
Honnan lesznek eszközeim a sellő oktatásra?
Lehetőség van saját uszony és monofin vásárlásra a www.sellosziget.hu webshopon keresztül. Korlátozott számban lehetőség van még bérlésre, az oktatások helyszínén.
Honnan tudhatom, hogy gyermekem készen áll-e sellő oktatásra?
A Sellő Sulinál nagyon szenvedélyesen foglalkozunk a lehető legbiztonságosabb termékek használatával. Általános szabály, hogy azt javasoljuk a gyermekeknek, hogy várják meg, amíg legalább 6 évesek, és biztonsággal tudnak már úszni, van vízismeretük.
Mit tegyek, ha a jelentkezés során hibát tapasztalok?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jelentkezéseket 100% -osan pontosan rögzítsük. Ha mégis hibát tapasztalt, írj nekünk a jelentkezes@sellosuli.hu címre.
Meg kell változtatnom valamit a jelentkezésemben. Már késő?
Arra törekszünk, hogy a jelentkezéseket a lehető leggyorsabban feldolgozzuk. Kérjük, ellenőrizd le elküldés előtt a jelentkezésed pontosságát.
Mi a teendő, ha nem kaptam jelentkezést megerősítő e-mailt?
A jelentkezés visszaigazolási e-mailnek röviddel a jelentkezésed után meg kell érkeznie. Ha nem találod meg a megerősítést, kérünk, ellenőrizd le a SPAM vagy a JUNK mappákat is. Ha még mindig nem találod a megerősítő emailt, írj a jelentkezes@sellosuli.hu címre, hogy egyeztessük, a jelentkezés feldolgozása valóban megtörtént, csak levél nem érkezett róla, pl. technikai probléma miatt.
Fizetési kérdések
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
A fizetés előre utalással és online bankkártyás fizetéssel lehetséges. Utánvétes fizetésre nincs lehetőség. Elfogadunk Visa és MasterCard bankkártyákat. Revoluton keresztül banki átutalással és online bankkártyás fizetéssel (Visa) szintén működik a megrendelt termékek kifizetése.
Függetlenül attól, hogy melyik fizetési módot választod, adataid biztonságban vannak és védettek. A Let’s Encrypt SSL fizetési biztonságát használjuk, hogy védjük vásárlóink személyes és banki adatait.
Az árak forintban vannak megadva.
A jelentkezésem nem fog teljesülni. Miért nem?
A jelentkezés gyakran hibás vagy hiányos hitelkártyaadatok miatt nem teljesül. A leggyakoribb probléma egy olyan számlázási cím használata, amely nem egyezik a használt kártyával, vagy elfelejtik a CVV számot. A CVV-szám a háromjegyű biztonsági kód, amelyet általában a bankkártya hátoldalán találunk. A hitelkártyát esetenként más okokból elutasítják. A megjelentkezéseket nem tudjuk feldolgozni, amíg a fizetés elfogadásra, kiegyenlítésre nem kerül.
Ha elfogadtuk a fizetést, de a jelentkezésről nem kaptál visszaigazolást, akkor ez a webhely technikai problémája lehet. Ilyen esetben küldj nekünk egy e-mailt a jelentkezes@sellosuli.hu címre, vagy hívj minket ügyfélszolgálati időnkben a +36 30 512 95 00 telefonszámon.